Diensten

Wij lossen elk concreet ICT-vraagstuk op een projectmatige, (kosten)efficiënte, transparante en doelgerichte manier voor u op.

Netwerk en systeembeheer
Project- management
Applicatiebeheer
Helpdesk

Netwerk en systeembeheer

Voor een moderne woningcorporatie is de continuïteit van de informatievoorziening van groot belang. Uw systemen moeten stabiel, beschikbaar en betrouwbaar zijn. En als er eens iets is, moet het snel verholpen zijn. De gespecialiseerde beheerders van ITwoon zorgen ervoor dat uw ICT optimaal functioneert.

Wij verzorgen uw netwerk- en systeembeheer zodat u gegarandeerd bent van de continuïteit van uw processen. Wij ondersteunen hierbij standaard ook de uitwijkvoorziening, zodat het werk ook in uitzonderlijke gevallen door kan gaan. Voor ons netwerk- en systeembeheer werken we volgens heldere Service Level Agreements (kortweg SLA’s). Hierin staan duidelijke -en gegarandeerde- afspraken over bijvoorbeeld de serviceniveaus en responstijden.

Wij verzorgen het installeren, implementeren en beheren van werkplekken en servers en het monitoren van verbindingen tussen vestigingen. Ook kunnen wij de installatie en het onderhoud van VoIP-telefonie voor u verzorgen en al uw vaste en mobiele telefoniecontracten beheren. Bij storingen, vragen of calamiteiten staat onze centrale helpdesk voor u klaar. Wel zo’n zeker idee!

Project- management

Naast de beheerdiensten die doorgaans worden aangeboden in de vorm van Service Level Agreements (kortweg SLA’s) biedt ITwoon ook de mogelijkheid om complete ICT-projecten te verzorgen, inclusief het leveren van een ervaren projectleider.

Een ICT-project kan wat ons betreft van alles behelzen, van de ontwikkeling van een website tot het opzetten en uitvoeren van een implementatietraject. In alle gevallen hanteren wij een gestructureerde werkwijze, met als uitgangspunt een Start Notitie. Met u als klant maken we vooraf duidelijke afspraken over aspecten als doel, budget, doorlooptijd en risico’s. Zo bepalen we samen de projectstructuur. Vervolgens gaat het project alleen na uw schriftelijke goedkeuring van start.

Applicatiebeheer

De gemiddelde woningcorporatie werkt met een flink aantal verschillende applicaties. Naast de branchespecifieke systemen zijn er applicaties voor o.a. de financiële administratie, informatiebeheer, urenadministratie en vastgoedbeheer. Al met al een totaalpakket waar de gemiddelde IT-er niet mee overweg kan. Gelukkig zijn daar de specialisten van ITwoon.

ITwoon kent de branchespecifieke applicaties en weet hoe u daar mee werkt en welke informatie u uit het systeem wilt krijgen. Onze gespecialiseerde applicatiebeheerders verzorgen het beheer van uw kernapplicaties en bieden alle gewenste ondersteuning bij het gebruik ervan. Ze implementeren nieuwe software en zorgen ervoor dat elke medewerker altijd de juiste autorisaties heeft. Uiteraard is ook het functioneel beheer van uw algemenere applicaties bij onze experts in goede handen.

Voor uw technisch applicatiebeheer werken wij met heldere Service Level Agreements (SLA’s). In deze contracten staan duidelijke afspraken over bijvoorbeeld serviceniveaus en responstijden. Zo weet u precies waar u aan toe bent en wat u van ons mag verwachten. Bij storingen en vragen kunt u altijd terecht bij onze Centrale Helpdesk.

Helpdesk

Waar gewerkt wordt, ontstaan vragen en problemen. Om ervoor te zorgen dat medewerkers zo snel mogelijk een antwoord of oplossing krijgen biedt ITwoon een Helpdesk aan. Onze Helpdesk is altijd bereikbaar op werkdagen, vanaf 08.00 tot 17.30. Dit zorgt ervoor dat we u snel te woord kunnen staan en wensen, vragen of problemen vaak direct worden opgepakt. Daar waar nodig wordt de melding doorgezet naar onze Applicatie Consultants of Systeembeheerders, of naar de leverancier.

Via onze Helpdesk heeft u één centraal aanspreekpunt, die u zowel per telefoon, e-mail en TOPdesk kunt bereiken. TOPdesk is ons ticketsysteem waarin iedere melding wordt vastgelegd en u uw melding 24/7 kunt indienen en de voortgang van de melding kunt opvragen. Uiteraard bent u tijdens kantoortijden altijd welkom aan de balie op ons kantoor.

Onze Helpdesk ontwikkelt zich constant om u beter van dienst te kunnen zijn. Door een goede registratie van de melding en een uitgebreid kennissysteem kunnen we veel problemen direct oplossen of doorzetten naar de juiste behandelaar. Hierbij wordt altijd gewerkt met heldere Service Level Agreements (SLA’s) en garanderen we een snelle doorlooptijd en een hoog serviceniveau. Onze helpdesk werkt via de Knowledge Centered Service (KCS) methodiek waarmee zij zorgen dat de kennis altijd actueel is en paraat staat. Wij doen ons werk zodat u uw werk zo goed mogelijk kunt uitvoeren.

Wij werken SAMEN MET:

X
vacatures bekijken