Onze vakgebieden

Wij lossen elk concreet ICT-vraagstuk op een projectmatige, (kosten)efficiënte, transparante en doelgerichte manier voor jullie op.

Project- management
Consultancy
Helpdesk
Netwerk en systeembeheer

Project- management

Er staan een aantal I&A projecten op de planning, de leverancier heeft een projectleider toegezegd, maar er is niemand die intern de kar kan gaan trekken. Klinkt bekend? ITwoon kan hierbij helpen. Wij hebben met de meeste leveranciers in de corporatie markt wel eens samengewerkt en kennen de ins en outs van I&A projecten.

Een I&A project kan wat ons betreft van alles behelzen, van de ontwikkeling van een website tot het opzetten en uitvoeren van een implementatietraject. In alle gevallen hanteren wij een gestructureerde werkwijze. Met als uitgangspunt een Start Notitie, maken we vooraf duidelijke afspraken over aspecten als doel, budget, doorlooptijd en risico’s. Zo bepalen we samen de projectstructuur.

Consultancy

De woningcorporatiemarkt heeft zijn eigen specifieke processen zoals de Woonruimteverdeling, het huurproces en de vastgoed processen. Hiervoor zijn corporatie specifieke applicaties ontwikkeld door leveranciers in de markt. Dynamics Wonen van cegeka-dsa, Itris van Viewpoint, Post-ex, Embrace, Vastware; onze consultants kennen de applicaties en kunnen met jullie medewerkers meedenken. Voor het verbeteren van de processen door het beter gebruiken van de functionaliteit, of het in gebruik nemen van een hogere versie.

ITwoon kent de branchespecifieke applicaties en weet hoe jullie daar mee werken. Onze gespecialiseerde applicatieconsultants verzorgen het beheer van de kernapplicaties en bieden alle gewenste ondersteuning bij het gebruik ervan. Ze implementeren nieuwe software en zorgen ervoor dat elke medewerker altijd de juiste autorisaties heeft. Uiteraard is ook het functioneel beheer van de algemenere applicaties bij onze experts in goede handen.

Voor het technisch applicatiebeheer werken wij met heldere Service Level Agreements (SLA’s). In deze contracten staan duidelijke afspraken over bijvoorbeeld serviceniveaus en responstijden. Zo weten je precies waar je aan toe bent en wat je van ons mag verwachten. Bij storingen en vragen staat onze Centrale Helpdesk altijd voor jullie klaar.

Helpdesk

Waar gewerkt wordt, ontstaan vragen en problemen. Nu steeds meer applicaties als SAAS oplossing worden aangeboden krijgen medewerkers met verschillende helpdesken voor verschillende applicaties te maken. Voor de leverancier zijn jullie één van de vele organisaties. Voor medewerkers is het prettig daarom prettig dat ze naar één helpdesk, het single point of contact van ITwoon, kunnen bellen. ITwoon kan de vragen snel kan beantwoorden of naar de juiste leverancier doorzetten en ze voor jullie bewaken. Zo wordt de medewerker ontzorgt en hebben de leveranciers een opdrachtgever die de klant situatie goed kent.

Via onze Helpdesk hebben jullie één centraal aanspreekpunt, die zowel per telefoon, e-mail en TOPdesk te bereiken is. TOPdesk is ons ticketsysteem waarin iedere melding wordt vastgelegd. Hier kunnen medewerkers een melding 24/7 indienen en de voortgang van de melding kunt opvragen. Uiteraard zijn zij tijdens kantoortijden ook altijd welkom aan de balie op ons kantoor.

Onze Helpdesk ontwikkelt zich constant om jullie organisatie beter van dienst te kunnen zijn. Door een goede registratie van de melding en een uitgebreid kennissysteem kunnen we veel problemen direct oplossen of doorzetten naar de juiste behandelaar. Hierbij wordt altijd gewerkt met heldere Service Level Agreements (SLA’s) en garanderen we een snelle doorlooptijd en een hoog serviceniveau. Onze helpdesk werkt via de Knowledge Centered Service (KCS) methodiek waarmee zij zorgen dat de kennis altijd actueel is en paraat staat. Wij doen ons werk zodat u uw werk zo goed mogelijk kunt uitvoeren.

Netwerk en systeembeheer

Voor een moderne woningcorporatie is de continuïteit van de informatievoorziening van groot belang. Systemen moeten stabiel, beschikbaar en betrouwbaar zijn. En als er eens iets is, moet het snel verholpen zijn. De gespecialiseerde beheerders van ITwoon zorgen ervoor dat jullie ICT optimaal functioneert.

Wij verzorgen het netwerk- en systeembeheer zodat jullie gegarandeerd zijn van de continuïteit van de processen. Wij ondersteunen hierbij standaard ook de uitwijkvoorziening, zodat het werk ook in uitzonderlijke gevallen door kan gaan. Voor ons netwerk- en systeembeheer werken we volgens heldere Service Level Agreements (kortweg SLA’s). Hierin staan duidelijke -en gegarandeerde- afspraken over bijvoorbeeld de serviceniveaus en responstijden.

Wij verzorgen het installeren, implementeren en beheren van werkplekken en servers en het monitoren van verbindingen tussen vestigingen. Ook kunnen wij de installatie en het onderhoud van VoIP-telefonie verzorgen en voor jullie de vaste en mobiele telefoniecontracten beheren. Bij storingen, vragen of calamiteiten staat onze centrale helpdesk voor jullie medewerkers klaar. Wel zo’n zeker idee!

Wij werken regelmatig samen met

X
vacatures bekijken